سگ‌های بلاصاحب در سایت تازه احداث شهرداری سهند زنده گیری و واکسینه شدند.

193 بازدید
193 بازدید

محمدی از زنده گیری و واکسیناسیون سگ‌های بلاصاحب شهر سهند با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی که شهرداری سهند برای جمع آوری سگ‌های بلاصاحب سهند نموده است وارد فاز عملیاتی شده و شهرداری سهند در ماههای گذشته شروع به زنده گیری و نگهداری بصورت استاندارد نموده است.