محمدی شهردار سهند روز یکشنبه مورخه ٢۴ فروردین ماه سال ١۴٠۴ ضمن تحویل کامل مجموعه تفریحی و گردشگری هشت بهشت سهند از شرکت عمران سهند عنوان کرد : بعد از تکمیل روشنایی و امکانات، تنظیف و مرتب سازی فضای سبز درهای این مجموعه به روی عموم مردم باز خواهد بود و شهروندان عزیز میتوانند از فضای دلنشین این مجموعه استفاده کنند.